V Veliki Britaniji so blokirali račune televizije RT

V Veliki Britaniji so blokirali vse bančne račune mednarodno znane ruske televizijske hiše RT. Glavna urednica televizije in predstavnica ruskega zunanjega ministrstva opozarjata na kršitve svobode govora.

Danes je glavna urednica televizije RT Margarita Simonjan sporočila, da so v Veliki Britaniji tej televiziji blokirali vse bančne račune, poroča Rossijskaja gazeta.

»Zaprli so nam račune v Britaniji. Vse račune. 'Ponovno odločanje ni mogoče',« je na svojem Twitter računu sporočila glavna urednica televizijske hiše in sarkastično dodala: »Naj živi svoboda govora!«

Uradna predstavnica ruskega zunanjega ministrstva Marija Zaharova je odločitev označila za kršitev svobode govora. Na svoji strani na Facebooku je komentirala, da je ob Brexitu London očitno »pozabil v Evropi vse svoje obveznosti do svobode govora«. »Kot pravijo, za novo življenje moramo opustiti slabe navade,« je bila cinična Zaharova.

Po poročanju TASS je Simonjanova kasneje za Rossija 24 povedala, da britanske oblasti niso imele zadosti osnov za takšna dejanja proti televizijski hiši, ker je delovanje in financiranje RT transparentno in proti njej vnaprej niso napovedali takšnih ukrepov.

Član odbora za mednarodne zadeve v Državni dumi Sergej Železnjak je napovedal, da bo Državna duma od Londona zahtevala pojasnila in branila zakonske pravice delavcev televizijskega kanala. Komentar bodo zahtevali tudi od Sveta Evrope, OZN ter mednarodne pravosodne in novinarske skupnosti. Blokado računov RT-ja je označil za "še nikoli viden cinični pritisk na medije" in poskus, da bi "utišali novinarstvo, ki ni po godu uradnemu Londonu".


Подробнее на ТАСС:
http://tass.ru/politika/3710733

RG spomni, da je julija 2015 agencija Rusija danes (kjer je glavna urednica prav tako Simonjanova) dobila obvestilo banke Barclays o zamrznitvi računa, ker se je generalni direktor agencije Dmitrij Kiseljev znašel pod sankcijami EU. Poleg tega so britanski mediji nedavno poročali, da je britanski regulator Ofcom imel določene pritožbe proti RT, ker naj bi ta kršila 15 pravil televizijskega prenašanja. Ofcom se je pritoževal tudi nad vsebino poročanja RT-ja o dogodkih v Ukrajini leta 2014, še piše RG.

© Rossijskaja Gazeta. Vse pravice pridržane.