Britanska vlada se brani obtožb o blokadi televizije RT: To je odločitev banke

Britanske oblasti poudarjajo, da gre pri zaprtju bančnih računov televizije Russia Today za lastno odločitev banke. Glavna urednica RT izjavlja, da televizija posluje »jasno in transparentno« ter da gre pri blokadi za politično odločitev.

Britanska vlada se brani obtožb, povezanih z blokado bančnih računov televizijske hiše RT (Russia Today). Uradna predstavnica britanske premierke Therese May je po poročanju portala Lenta.ru izjavila, da je bila blokada računov notranja odločitev same banke National Westminister Bank in vlada z njo ni povezana.

»To je notranja zadeva banke, oni se odločajo, komu bodo nudili usluge, na osnovi lastnih ocen tveganja,« je dejala predstavnica. Britansko ministrstvo za finance je zavrnilo očitke glavne urednice Margarite Simonjan, da blokada računov predstavlja nove sankcije proti Rusiji. Kot piše Lenta.ru, so iz omenjene banke sporočili, da so po ponovnem pregledu pogodbe o nudenju finančnih uslug televizijski hiši prišli do zaključka, da z RT ne morejo več sodelovati.

Margarita Simonjan je zaprtje računov označila za politično odločitev: »Menimo, da je to absolutno politična odločitev, to je očitno, nihče pri zdravi in trezni pameti ne more misliti drugače,« je dejala in poudarila, da banke in finančni regulatorji nimajo drugačne osnove za blokado računov, ker RT posluje »transparentno in jasno«.

Tukaj ne gre za prvi bančni zaplet te televizije v Veliki Britaniji. Avgusta 2015 je predstavništvo španske banke BBVA v Veliki Britaniji blokiralo prenos prihodkov od reklam na račune RT, kar so pojasnjevali s tem, da se je pod sankcijami znašel generalni direktor tiskovne agencije Rusija danes (Rossija segodnja) Dmitrij Kiseljov. Simonjan je tedaj poudarjala, da Kiseljov ni povezan z delovanjem televizijskega kanala.

© Rossijskaja Gazeta. Vse pravice pridržane.