The Spectator prikazal Putina v obliki slavnega plakata “Domovina-mati kliče”

Britanski tednik The Spectator je na naslovnici tokratne izdaje objavil karikaturo znamenitega plakata “Domovina-mati kliče”, na katerem je upodobljen Putin, ki v rokah stiska tablični računalnik z logotipom televizijske postaje RT.

Pod karikaturo je zapisano: “Putin proti svetu. On zmaguje, tako v propagandi kot na terenu.”

V izdaji sta dva članka o Rusiji, ki sta ju napisala novinarja Paul Wood in Rod Liddle. Prvi tehta verjetnost “ruske invazije” na Baltske države in ne podaja zaključkov, drugi pa poziva k “končanju neumnega rožljanja z orožjem pred Rusijo,”poroča RIA Novosti.

Liddle izraža mnenje, da Moskva dobiva “propagandno vojno”, kar v Londonu in Washingtonu sproža “bes”.

V ospredju spopada je ruska televizijska postaja RT, ki so ji v Veliki Britaniji zablokirali bančne račune. Na takšen način Zahod ni ravnal niti v času hladne vojne, je jasen Liddle.

“Preiskujemo in poskušamo ustaviti oddajanje televizijske postaje, ki izraža mnenja, s katerimi se naša vlada ne strinja. Mislil sem, da se z zatiranjem drugače mislečih ukvarjajo Rusi,” je ciničen avtor.

»To je tisto, kar me skrbi: izzivamo in izzivamo, izkrivljamo dejstva, da bi se ujemala z našo zgodbo. Demoniziramo Putina in njegovo državo obtožujemo agresije, nepoštenosti, ignoriramo pa lastne napake - v Ukrajini, Siriji, Iraku,  glede človekovih pravic in svobode govora," je poudaril Liddle.

© Rossijskaja Gazeta. Vse pravice pridržane.