Assange: WikiLeaks elektronskih sporočil Clintonove ni dobil od ruske vlade

V soboto bo ruska televizijska postaja RT v angleškem jeziku objavila ekskluzivni intervju z žvižgačem Julianom Assangeom, s katerim se je na ekvadorskem veleposlaništvu v Londonu pogovarjal legendarni John Pilger.

V 25-minutnem pogovoru za televizijsko oddajo John Pilger Special je Assange kategorično zanikal, da bi imela Rusija karkoli z razkritjem elektronskih sporočil Demokratske stranke in predsedniške kandidatke Hillary Clinton ter njenih uslužbencev.

“V taboru Clintonove so sprožili histerijo v stilu neo-mccartizma, v skladu s katero je Rusija odgovorna za vse. Hillary Clinton je neštetokrat napačno zatrdila, da je 17 ameriških tajnih služb ugotovilo, da je Rusija vir publikacij. To ni res – lahko rečem, da ruska vlada ni naš vir,“ je bil jasen Assange.
   
Assange, ki je na ekvadorskem veleposlaništvu v Londonu ujet že štiri leta, je ameriško predsedniško kandidatko obtožil, da je samo lutka zakulisnih interesov, izrazil pa je tudi prepričanje, da fizično ni sposobna zasesti položaja v Beli hiši.

“V resnici mi je hudo za Hillary Clinton kot osebo, saj vidim nekoga, ki so ga pri živem telesu pojedle lastne ambicije. Trpinčena je do te mere, da je postala bolna – da izgublja zavest zaradi svojih ambicij. Ampak ona predstavlja celotno mrežo ljudi, celotno mrežo odnosov z določenimi državami,” je izjavil Assange.

V zadnjih devetih mesecih je WikiLeaks objavil več kot 30 tisoč elektronskih sporočil z zasebnega strežnika Hillary Clinton, ko je še zasedala funkcijo državne sekretarke. Sledilo je 20 tisoč elektronskih sporočil, ki so bila poslana članom demokratskega nacionalnega kongresa, iz katerih je jasno vidno, kako so spodkopavali njenega strankarskega tekmeca Bernieja Sandersa.

Za piko na i je WikiLeaks minuli mesec objavil še 50 tisoč elektronskih sporočil, ki so povezana z Johnom Podesto, šefom administracije Billa Clintona in tesnim sodelavcem Hillary Clinton, poroča RT.

© Rossijskaja Gazeta. Vse pravice pridržane.