Ruski časopis pomotoma zapisal, da je Slovenija priznala referendum na Krimu

Ruski časopis se je opravičil za napačno citiranje župana Ljubljane Zorana Jankovića, ki naj bi dejal, da je Slovenija med prvimi priznala rezultate referenduma na Krimu, po katerem se je polotok priključil Rusiji. Slovensko veleposlaništvo v Moskvi je zaradi zapisa zahtevalo popravek.

Časopis Rossijskaja gazeta je s slovenskega veleposlaništva v Rusiji prejel zahtevo za popravek navedb, ki jih je objavil v članku ob Dnevih Moskve v Ljubljani konec septembra.

V elektronski različici časopisa je bil namreč nepravilno naveden citat ljubljanskega župana Zorana Jankovića, ki naj bi dejal, da je Slovenija kot ena od prvih držav v Evropi priznala rezultate referenduma na Krimu. Slovensko veleposlaništvo je v zahtevku zapisalo, da se Janković z novinarji tega časopisa ni pogovarjal o referendumu na Krimu in te teme nasploh ni omenjal med Dnevi Moskve.

Veleposlaništvo Republike Slovenije v Ruski federaciji je poudarilo, da Slovenija uradno podpira ozemeljsko celovitost Ukrajine in ne priznava rezultatov referenduma na Krimu ter tako smatra priključitev Rusiji za nezakonito po mednarodnem pravu.

Uredništvo ruskega časopisa se je bralcem in ljubljanskemu županu že opravičilo za pomoto.

Napaka v poročanju je precej odmevala tudi v mnogih tujih medjih. Med drugim je o zadevi poročal ameriški Newsweek.

© Rossijskaja Gazeta. Vse pravice pridržane.