Kremelj odgovoril na pisanje New York Times o »dopinškem programu« v Rusiji

Predstavnik za stike z javnostjo ruskega predsednika Dmitrij Peskov je odločno zavrnil trditve, da v dopingu ruskih športnikov sodelujejo najvišji predstavniki ruske države. Ruska protidopinška agencija se je pritožila, da so pri časopisu besede vršilke dolžnosti agencije vzeli iz konteksta in ustvarili lažen vtis o priznanju.

Že od začetka smo demantirali trditve, da obstaja kakršnakoli vpletenost države ali državnih resorjev, služb, državnih organov v doping športnikov,« je Peskov povedal novinarjem, poroča RIA Novosti.

»Še več, pričakujemo rezultate preiskave. Obstajajo sumi, da je v doping vpleten državljan, ki služi kot eden od glavnih virov za obtožbe na naš račun. Mi to kategorično zavračamo,« je še dejal.

New York Times je danes objavil domnevno izjavo vršilke dolžnosti vodje ruske protidopinške agencije RUSADA Anne Ancelijovič, ki naj bi priznala tovrstne obtožbe. RUSADA odgovarja, da so njeno izjavo vzeli iz konteksta in tako ustvarili lažen vtis, da Rusija priznava obstoj vpletenosti oblasti v doping športnikov. V resnici naj bi dejala, da Richard McLaren v svojem novem poročilu ne piše več o »državnem sistemu dopinga«, temveč piše o »institucionalnem naklepu«, kar pomeni, da visoko vodstvo države ni vpleteno v zadevo.

© Rossijskaja Gazeta. Vse pravice pridržane.