Ruski novinar v Siriji: Gremo na Palmiro!

Neodvisni novinar, ki se nahaja med pripadniki sirske vojske, je sporočil, da se je začela nova ofenziva za ponovno osvoboditev mesta izpod Islamske države. Rusija in Kitajska pa sta v OZN blokirali novo resolucijo o Siriji.

Ruski novinar Oleg Blohin, ki se trenutno nahaja med pripadniki sirske vojske, ki se borijo za ponovno osvojitev Palmire, je razglasil, da se je začela nova ofenziva na starodavno mesto, ki so ga lani spomladi osvobodili, a je decembra ponovno padel v roke Islamske države, piše Defence.ru.

»Gremo v Palmiro, bratje!« je napisal na svojem profilu na Facebooku. Sirska vojska je prevčerajšnjim nadaljevala svoje napredovanje vzdolž Tijas-Palmira ter širila svoje območje nadzora severno in južno od te poti. Še dan prej je osvojila pomembno vzpetino nad mestom, ki omogoča, kot so se izrazili na strani, začetek umika »črnih« iz Palmire.

Novinar je poleg sporočila objavil fotografije s tehniko enot v ofenzivi, med katero denimo najdemo tank T-62 z okrepljeno zaščito kupole (t. i. »Obrvi Brežnjeva«), ki jih je ekspresno dostavila Rusija, pišejo na portalu Defence.ru.

V Združenih narodih pa sta Ruska federacija in Ljudska republika Kitajska z vetom blokirali resolucijo, ki je predvidevala uvedbo sankcij proti Siriji zaradi domnevne uporabe kemičnega orožja s strani sirskih vladnih sil. Proti predlogu Francije in Velike Britanije je glasovala tudi Bolgarija, medtem ko so se Kazahstan, Egipt in Etiopija vzdržali glasovanja.

Blokado je namestnik ruskega veleposlanika Vladimir Safronkov napovedal že prejšnji teden z argumentom, da so predlagali resolucijo, ki krivi Sirijo, še pred dejanskim koncem preiskave, ko še ni dokazano, da bi bila vlada res kriva za dejanje. »Vnaprej je uperjena proti eni strani in temelji na pomanjkljivih pričevanjih,« je komentiral, poroča Rossijskaja gazeta.

Opozorilo! Vsakršno polno ali delno kopiranje gradiva Russia Beyond brez pisnega dovoljenja in neposredne povezave na originalno objavo Russia Beyond in drugih elektronskih virov se smatra za grobo kršenje zakona o avtorskih pravicah Ruske federacije. Russia Beyond in medijska hiša RT si pridržujeta pravico do reagiranja na takšne kršitve v različnih državah, tudi po sodni poti.