Simonjan: Celo mene manj skrbi za RT in Sputnik kot ameriške senatorje

Glavna urednica ruske televizijske postaje RT Margarita Simonjan je komentirala dogodek v ameriškem senatu, ko je demokratska senatorka Jeanne Shaheen predstavila fotografije, na katerih je Simonjanova v družbi ruskega predsednika Vladimirja Putina. Čeprav gre za fotografijo, ki je javnosti znana že doglo, je Shaheenova trdila, da gre za fotografijo iz tajnega dosjeja ZDA. Ameriški predstavniki svoje trditve tudi sicer radi podkrepijo z eksplicitnimi fotografijami,

»Šef, vsega je konec! RT je vsepovsod. Celo jaz sem manj zaskrbljena za RT in Sputnik kot so ameriški senatorji,« je bila zajedljiva Simonjanova.

V ameriškem senatu je moralo biti precej dramatično, saj je Shaheenova trdila, da je fotografija, ki v javnosti kroži že dolgo, vzeta iz tajnega ameriškega poročila. Gre za fotografijo, ki je nastala ob deseti obletnici ustanovitve televizijske postaje RT in je javnosti znana že kar nekaj časa, poroča RT. Z njo je Shaneenova hotela dokazati, da je povezava med RT in rusko oblastjo končno dokazana.

Putin in Simonjanova ob deseti obletnici ustanovitve RT. Putin in Simonjanova ob deseti obletnici ustanovitve RT.

Dogodek je komentirala tudi uradna predstavnica ruskega zunanjega ministrstva Marija Zaharova, ki je dejala, da je bila Shaheenova že pred tem znana po svojih neumnih izjavah.

Kako radi ameriški predstavniki svoje trditve dokazujejo v takšnimi in drugačnimi fotografijami, je pokazal tudi včerajšnji nastop ameriške veleposlanice Nikki Haley, ki je resolucijo z obsodbo sirskih oblasti zaradi domnevnega kemičnega napada promovirala z eksplicitnimi fotografijami, čeprav še ni jasno, kaj se je v resnici zgodilo.

Nasprotniki tovrstne prakse že govorijo kar o »humanitarni pornografiji«.

Ameriška veleposlanica pri OZN med včerajšnjim nastopom v VS OZN. Ameriška veleposlanica pri OZN med včerajšnjim nastopom v VS OZN.

Opozorilo! Vsakršno polno ali delno kopiranje gradiva Russia Beyond brez pisnega dovoljenja in neposredne povezave na originalno objavo Russia Beyond in drugih elektronskih virov se smatra za grobo kršenje zakona o avtorskih pravicah Ruske federacije. Russia Beyond in medijska hiša RT si pridržujeta pravico do reagiranja na takšne kršitve v različnih državah, tudi po sodni poti.