RT kljub najavi niso spustili v štab Emmanuela Macrona

Po njihovih besedah štab kandidata, ki je včeraj zmagal v prvem krogu volitev, kljub večkratnemu opozorilu ni hotel pravočasno izdati novinarskih akreditacij.

Novinarjev televizijske hiše RT in z njim povezanega kanala Ruptly niso spustili v štab včerajšnjega zmagovalca prvega kroga francoskih predsedniških volitev Emmanuela Macrona, čeprav je njegova ekipa prej obljubila akreditacijo.

Na spletni strani RT so zapisali, da so producenti v mesecu aprilu stopili v stik z Macronovo ekipo za stike z javnostjo, ki je obljubila akreditacijo za nedeljski večer po prvem krogu volitev. Kljub ponovljenim zahtevam novinarji akreditacij niso prejeli, iz francoskega štaba pa so zgolj sporočali, da »so še v pripravi«. Tako v nedeljo niso mogli vstopiti v štab Emmanuela Macrona, kjer je bila sicer močna prisotnost varnostnikov.

Na včerajšnjih volitvah sta največ glasov prejela Emmanuel Macron (Naprej!) s 23,86% glasov in Marine Le Pen (Nacionalna fronta) z 21,43% glasov, ki se bosta 7. maja pomerila v drugem krogu. Dokaj blizu za njima sta bila še François Fillon (Republikanci) in Jean-Luc Mélenchon (Nepokorna Francija) z 19,94% oziroma 19,62% glasov. Vsem štirim kandidatom so pred volitvami napovedovali možnost uvrstitve v drugi krog.

V štabu Macrona so sicer večkrat obtožili RT in rusko novičarsko agencijo Sputnik, da širita »lažne novice« in dezinformacije na podlagi smernic Kremlja, s katerimi poskušata vplivati na javnost. Obtožili su ju za »prvi vir lažnih informacij o našem kandidatu« in sodelovanja s »fašističnimi ali skrajno desnimi novičarskimi organizacijami«.

Pri RT so te obtožbe vsakič zavrnili kot odvratne in neutemeljene. »Zdi se, da je postalo sprejemljivo nastopati s takšnimi obtožbami proti RT brez dokazov, ki bi to podpirali, ob tem pa lepiti etiketo 'lažnih novic' vsakemu poročanju, ki komu ni všeč,« so med drugim odgovorili v predstavništvu za stike z javnostjo RT. Odgovorna urednica Margarita Simonjan je komentirala, da so »počaščeni«, da gradijo predvolilno kampanjo »izključno na lažeh o RT in Sputniku«.

Če bi radi uporabili vsebino s portala Russia Beyond na drugih spletnih straneh, delno ali v celoti, nam pišite za dovoljenje in dodajte tudi povezavo na originalni prispevek na naši strani. Če kopirate našo vsebino in jo objavljate na drugih straneh kot svojo brez navedbe vira, se to smatra za grobo kršenje zakonodaje o avtorskih pravicah Ruske federacije. Russia Beyond in medijska hiša RT si pridržujeta pravico do reagiranja na takšne kršitve v različnih državah, tudi po sodni poti.

Še več zanimivih zgodb in videoposnetkov najdete na Facebook strani Russia Beyond Slovenija

Spletna stran uporablja piškotke. Več informacij dobite tukaj .

Sprejmem piškotke