Ruske kritike na račun Timesa zaradi neprimerne uporabe Putinove fotografije

“Spet so krivi Rusi” se je rusko veleposlaništvo v Veliki Britaniji odzvalo na objavo fotografije ruskega predsednika Vladimirja Putina ob članku o virusu WannaCry. “Poceni triki s fotografijami, “so se odzvali na tviterju. Sporočilo so pospremili s kopijo omenjenega članka.

Rusko veleposlaništvo v Veliki Britaniji je ponovno kritiziralo britanski časopis The Times, ki je uporabil “poceni trike s fotografijami”, saj je na isti strani objavil senzacionalistični naslov o virusu WannaCry in fotografijo ruskega predsednika Vladimirja Putina.

Ob članku z naslovom “Hekerji so nam dali zadnje opozorilo”, so pri časopisu objavili fotografijo zaslona, ki se pojavi, ko virus okuži računalnik, v prvem planu pa je predstavljen Vladimir Putin, poroča portal Vzgljad.

 

“Spet so krivi Rusi,”so se na ruskem veleposlaništvu odzvali na tviterju. Sporočilo so opremili s heštegom #Russiansdidit, ki se uporablja v vseh primerih, v katerih Rusijo obtožujejo brez dokazov.

Pred tem je rusko zunanje ministrstvo sporočilo, da britanski časopis The Times, ki je objavil članek pod naslovom Putinova propaganda, “ne neha presenečati”. Napadi časopisa na televizijsko postajo Russia Today in tiskovno agencijo Sputnik se lahko pojasnijo samo z “novinarsko ljubosumnostjo”, so bili jasni na ruskem zunanjem ministrstvu. 

Opozorilo! Vsakršno polno ali delno kopiranje gradiva Russia Beyond brez pisnega dovoljenja in neposredne povezave na originalno objavo Russia Beyond in drugih elektronskih virov se smatra za grobo kršenje zakona o avtorskih pravicah Ruske federacije. Russia Beyond in medijska hiša RT si pridržujeta pravico do reagiranja na takšne kršitve v različnih državah, tudi po sodni poti.